KETUPAT PALAS

Asalamualaikum..lamanya tak jenguk blog ai ni...bz ada baby so mcm rmh terbiarkn..sian blog ku inih..
Alhamdulillah bertambah produk ai yg sesuai utk disejukbekukan iaitu ketupat palas.  Senang dah nk cari di luar musim raya, kontek je saya di sini, di fb Seriwani Nazri atau sms 0123590067 jika nk tanya apa2 pasal produk.  Jgn tekezut ketupat palas ku ini dh sampai ke London dah..selepas disimpan 6 bln..Wah betul ke? Napa tak betul lak, feedback dr my customer.  yg penting frozen elok2.nk mkn, kukuskn atau microwavekan aja...

Yang nk join personal kelas KETUPAT PALAS DAN RENDANG pun ok..silalah pm saya..saya tak buat kelas selalu tapi anda boleh roger2 saya dan nyatakan date yg sesuai, kita boleh bincang..unless jika ada yg menjemput ke bengkel2 tertentu..insyaallah bisa di atur..

Ok..saya tak boleh nk buat karangan panjang2..so jumpa lagi dgn kelas2 yg menarik yg bisa bikin anda tertarik insyaallah..
ketupat kacang putih, pulut hitam dan jagung

0 comments:

Post a Comment